طراحی سایت شخصی > 자유게시판 | ArianGallery :: 아리안갤러리

Arian Gallery

Creating new values

일상에 필요한 모든 것들을 연결해주는 새로운 연결, 더 나은 세상

طراحی سایت شخصی

페이지 정보

profile_image
작성자 Veta
댓글 0건 조회 44회 작성일 24-08-20 02:31

본문

control-arti-blog-0002.webpچرا سایت شخصی ؟
ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.

keywords-strategy-blog-01.webpعکاسی صنعتی از قبیل عکاسی از محصول، عکاسی مد و فشن، عکاسی غذایی، عکاسی معماری، عکاسی لایف استایل و عکاسی تبلیغاتی تخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است.

هدف از کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام می‌گردد.

حضور برندها در زندگی‌مان چنان جدی و فراگیر است که می‌توان گفت انواع تصمیم‌ گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید می‌خواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته این را هم می‌دانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغه‌ی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائه‌‌ای را در بر می‌گیرد: سئو مجموعه‌های خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تقویت برند خود، هزینه می‌کنند، شهرداری‌ها برای تعریف و تقویت برند شهرها می‌کوشند و بسیاری از انسان‌ها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش می‌کنند.

بک‌لینک‌ها برای گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزشمند هستند و یک فاکتور برای رتبه‌بندی به حساب می‌آیند. اما واقعا هر بک‌لینکی باارزش است؟
مثلا فکر کنید شما در حوزه فروش وسایل خانگی در ایران فعالیت می‌کنید. آیا لینک دادن یک سایت بسیار ضعیف ژاپنی به صفحات شما به نفعتان بوده یا کمکتان می‌کند؟ خیر اینطور نیست. لینک‌هایی که دریافت می‌کنیم باید تا حد ممکن قوی و مرتبط باشند و سایت لینک‌دهنده اسپم نباشد.
اما مزارع لینک یک سری سایت هستند که سایر سایت‌ها را به هم لینک کرده و در قبال آن پولی دریافت می‌کنند. یعنی مزارع لینک سعی می‌کنند به صورت غیرطبیعی برای وب‌سایتها لینک بگیرند. این برای سایت شما اصلا خوب نیست. چون لینک‌های دریافتی از این مزارع ارزشی ندارند. لینک‌هایی که مزارع لینک تولید می‌کنند به ۳ دلیل مشکل دارد :
۱. در اکثر موارد نامرتبط هستند
۲. در اکثر موارد بی‌کیفیت هستند
۳. توسط انسان تولید نمی‌شوند

ظاهراً واژه‌ی برند از کلمه‌‌ای قدیمی در زبان مردم اسکاندیناوی گرفته شده است. آن‌ها کلمه‌ی Brandr را برای داغ زدن روی پوست دام‌های خود به‌کار می‌برده‌اند. این واژه که به معنای آتش نیز هست، احتمالاً با Burn به معنای سوزاندن که در انگلیسی به‌کار می‌رود هم‌ریشه است.
پس می‌توان گفت نخستین کارکرد و مفهوم برند، ایجاد تمایز (Differentiation) بوده است. به این معنا که یک دامدار با علامت‌گذاری دام‌هایش، آن‌ها را از دام‌های دیگران متمایز می‌کرده است.
اگر این روایت را بپذیریم، باید بگوییم که معنای اولیه‌ی برند، بسیار به چیزی که امروز تحت عنوان نام تجاری یا Trademark می‌شناسیم نزدیک است.
هنوز هم کم نیستند کسانی که اصطلاح برند و برندسازی را به همان مفهوم قدیمی به‌کار می‌برند:
وقتی کسی یک کسب و کار تازه راه‌اندازی می‌کند یا یک محصول تازه عرضه می‌کند، صرفاً یک نام تجاری برای کار یا محصول خود انتخاب کرده است. اما معمولاً به اشتباه در همین مرحله می‌گویند: دیجی دینگ من یک برند تازه خلق کرده‌ام.
اما مفهوم برند در طول زمان تغییر کرد و به تدریج، این واژه با معانی تازه‌ای به کار برده شد.
بعضی وقت‌ها از اصطلاح برند، برای مشخص کردن محصولاتِ برتر و ویژه استفاده شده است، مثلاً وقتی می‌گوییم فلانی لباس برند می‌پوشد. گاهی اوقات، برند را به عنوان یک وعده در نظر گرفته‌اند، مثلاً می‌گویند: آژانس دیجیتال مارکتینگ تویوتا یعنی کیفیت با قیمت مناسب.
بعضی نیز برند را به عنوان ارزش‌هایی فراتر از کارکرد اصلی محصول به کار برده‌اند؛ ساعت رولکس را برای اطلاع از زمان، دستم نمی‌کنم. برای پرستیژ آن دستم می‌کنم. یا این جوراب را از برندی خریده‌ام که از کودکان بی‌سرپرست حمایت می‌کند. یا از این برند استفاده می‌کنم، چون دوست‌دار محیط زیست است.
گاهی اوقات هم برند را به معنای نماد یک جمع یا جامعه به کار می‌برند، اصطلاح ایرانسلی‌های عزیز را می توان در این دسته گنجاند.
خلاصه این‌که نویسندگان و متفکران مختلف، مفاهیم متنوع و گوناگونی را به برند نسبت داده‌اند و هر یک تعریف برند را به شکل متفاوتی ارائه کرده‌اند.
می‌توان گفت تقریباً تمام نظریه‌پردازان حوزه‌ی برند، روی این موضوع توافق دارند که برند، چیزی فراتر از نام تجاری و لوگو است.
اما این تنها نقطه‌ی توافق آن‌هاست و وقتی از ایشان می‌پرسید که تعریف برند چیست، در این مرحله دیگر نمی‌توانند با هم به توافق برسند.
برند چیست؟

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.