ویژگی مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی > 자유게시판 | ArianGallery :: 아리안갤러리

Arian Gallery

Creating new values

일상에 필요한 모든 것들을 연결해주는 새로운 연결, 더 나은 세상

ویژگی مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی

페이지 정보

profile_image
작성자 Dong
댓글 0건 조회 27회 작성일 24-08-22 09:10

본문

همچنین در بخش وبلاگ مطالب مفید و جدیدی از برترین منابع و سایت‌های معتبر جهان در حوزه بازاریابی دیجیتال تهیه کرده‌ایم که با مطالعه این مقالات و مطالب می‌توانید با تازه‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ و تکنولوژی های روز دنیا آشنا شوید.

درباره آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ باید گفت که با اتكاء به متخصصین متعهد و با تلاشی بی‌وقفه و خستگی ناپذير درصدد بر‌آمده است تا با تمام توان به کمک سایت‌ و نرم افزار‌های طراحی وب سایت شده توسط كارشناسان خود پلی به سوی آينده‌ای بهتر و راحتر با اميد استفاده صحيح و سالم از تكنولو‍‍ژی‌های جدید را رقم بزند و با گام نهادن در عرصه تبليغات و انجام پروژه‌های متعدد تبليغاتی و محتوايی سعی بر فرهنگ‌سازی درست در اين زمينه را داشته است و اكنون با اميد به پروردگار متعال و با چشم‌اندازی وسيع از موفقيت و خدمت و با عزمی راسختر رو به جلو در حركت می‌باشد.

صفحه‌ی اصلی و اولیه‌ی سایت که اصطلاحاً به آن خانه یا Home هم می‌گویند، قاعدتاً یک لندینگ پیج کلیدی در هر سایت و یا وبلاگ است.
اما صفحه اول یک سایت، الزاماً تنها صفحه فرود آن سایت نیست.
به عنوان مثال، ممکن است بازدیدکنندگان، از طریق جستجو در گوگل به سایت یا نوشته وبلاگ برسند.
پس صفحه‌ای هم که از طریق موتور جستجو به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود، عملاً یک لندینگ پیج محسوب می‌شود.
سایر صفحه های فرود

یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحه‌ی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحه‌ی فرود، از چه شیوه‌هایی تغذیه می‌شود و ورودی می‌گیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویس‌های متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM می‌توانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی ساخت سایت به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایت‌هایی بزنید که به صفحه‌ی لندینگ مد نظر شما لینک داده‌اند. سرویس‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینه‌ی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینک‌ها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش می‌شوند، الزاماً مهم‌ترین‌ها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ به وجود می‌آیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایده‌هایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایت‌ها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایت‌ها بالعکس، می‌کوشند همه را از شبکه‌های اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحه‌ی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی وب سایت در تهران آن به شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی وب سایت صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال می شویم که آن اهداف را با ما هم به اشتراک بگذارید.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.